Mafia Role Play Game
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Federal Bureau of Investigation (FBI).

Go down

Er FBI nødvendig?

Federal Bureau of Investigation (FBI). I_vote_lcap88%Federal Bureau of Investigation (FBI). I_vote_rcap 88% 
[ 7 ]
Federal Bureau of Investigation (FBI). I_vote_lcap12%Federal Bureau of Investigation (FBI). I_vote_rcap 12% 
[ 1 ]
Federal Bureau of Investigation (FBI). I_vote_lcap0%Federal Bureau of Investigation (FBI). I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]

Antall stemmer : 8

Federal Bureau of Investigation (FBI). Empty Federal Bureau of Investigation (FBI).

Poste by Ethan McGregor Holmes Man Sep 09, 2013 7:44 pm

The Federal Bureau of Investigation (FBI) is a governmental agency belonging to the United States Department of Justice that serves as both a federal criminal investigative body and an internal intelligence agency (counterintelligence). Also, it is the government agency responsible for investigating crimes on Native American reservations in the United States under the Major Crimes Act. The FBI has investigative jurisdiction over violations of more than 200 categories of federal crime.

The FBI's main goal is to protect and defend the United States, to uphold and enforce the criminal laws of the United States, and to provide leadership and criminal justice services to federal, state, municipal, and international agencies and partners.

Currently, the FBI's top investigative priorities are:
Protect the United States from terrorist attacks (see counter-terrorism);
Protect the United States against foreign intelligence operations and espionage (see counterintelligence);
Protect the United States against cyber-based attacks and high-technology crimes (see cyberwarfare);
Combat public corruption at all levels;
Protect civil rights;
Combat transnational/national criminal organizations and enterprises (see organized crime);
Combat major white-collar crime;
Combat significant violent crime.

Source: Wikipedia (EN)

Altså som de fleste har skjønt har jeg startet opp FBI med tillatelse av MafiaRPG's ledelse. Jeg tror som det fleste vet er at det ikke er nok folk ENDA (som vi forhåpentligvis skal få gjort noe med) til å danne flere politietater så FBI under mitt styre fungerer som en offisiell politietat. Jeg har alltid som mål å bare ansette erfarene rpg'ere som helst har en fortid i MafiaRPG som kjenner rollespillet og miljøet vi rollespiller i godt, og formålet med denne tråden er jo at jeg vil få dere MafiaRPG'ere mer interissert i nemlig dette temaet. For at samfunnet og crime miljøet skal fungere må det være et fungerende politi eller forebyggende styrker mot kriminalitet, og de som driver med organisert eller uorganisert kriminalitet.

Jeg vil at flest mulig vil melde seg inn i FBI, om du passer til mine kriterier. Altså ikke missforstå meg, jeg kan også ta deg inn om du er mindre erfaren eller ikke har en fortid i MafiaRPG men det er min førsteprioritet. Om du liker å jobbe som politi eller som en forebyggende styrke mot kriminalitet vil jeg gjerne høre fra deg her eller på hotellet. Heter EthanHolmes. Det funker også fett om du vil lage en alternativ bruker for å rollespille som FBI.

Takk
Ethan McGregor Holmes
Ethan McGregor Holmes
FBI Head Director
FBI Head Director

Antall Innlegg : 1

Til Toppen Go down

Til Toppen

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet